Fundació Santa Clara

93 540 92 42. Entitat tutelar que té lobjectiu de vetllar per la protecció de les persones grans o amb disminució psíquica incapacitades legalment del Maresme i Barcelonès nord, a fi daconseguir el màxim de qualitat de vida per a la persona tutelada. VOLS FER UN DONATIU? Regalals el teu temps. Vols saber què fem? Una altra manera dajudar-nos. Un record pels que ens han deixat. Ens encanta fer sortides, activitats lúdiques i culturals però sobretot ens encanta quan ens conviden a esmorzar! Si continua.

OVERVIEW

This web site fundaciosantaclara.cat presently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have researched zero pages inside the web page fundaciosantaclara.cat and found six websites linking to fundaciosantaclara.cat.

FUNDACIOSANTACLARA.CAT RANKINGS

This web site fundaciosantaclara.cat is seeing alternating levels of traffic all over the year.
Traffic for fundaciosantaclara.cat

Traffic ranking (by month) for fundaciosantaclara.cat

Traffic ranking by day of the week for fundaciosantaclara.cat

WHAT DOES FUNDACIOSANTACLARA.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciosantaclara.cat Mobile Screenshot of fundaciosantaclara.cat Tablet Screenshot of fundaciosantaclara.cat

FUNDACIOSANTACLARA.CAT HOST

Our web crawlers diagnosed that a single root page on fundaciosantaclara.cat took nine hundred and eighty milliseconds to come up. We could not detect a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
134.0.10.63

I revealed that this domain is using the Apache os.

Fundació Santa Clara

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Entitat tutelar que té lobjectiu de vetllar per la protecció de les persones grans o amb disminució psíquica incapacitades legalment del Maresme i Barcelonès nord, a fi daconseguir el màxim de qualitat de vida per a la persona tutelada." Our analyzers noticed that the web page also stated " VOLS FER UN DONATIU? Regalals el teu temps." The Website also said " Vols saber què fem? Una altra manera dajudar-nos. Un record pels que ens han deixat. Ens encanta fer sortides, activitats lúdiques i culturals però sobretot ens encanta quan ens conviden a esmorzar! Si continua."

SIMILAR WEB PAGES

Blog de la Fundació Santa Teresa del Vendrell i Calafell

Dilluns, 12 de març de 2018. Hem après a fer xató! El passat 26 de febrer alguns companys de SOI-Prelaboral vam aprendre a fer xató, al centre cívic i ens va agradar molt. El xató és un un plat típic de la zona del Garraf i el Vendrell. 1 llesca de pa fregit.

Fundació Sant Fructuós El blog de la Fundació Sant Fructuós

El blog de la Fundació Sant Fructuós. III Trobada de mestres i professors de les escoles diocesanes.

INICI - Fundació Sant Galderic

Fundación Sant Jordi

FUNDACIÓ SCOUT SANT JORDI DE LA COMUNITAT VALENCIANA.

Fundació Seira Suport financer a les cooperatives a Catalunya

Fundació Seira Suport financer a les cooperatives. Impuls a la capitalització de cooperatives.